SKRIVET: 2011-03-09, kl 07:58:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ingen bebis...

Fortfarande ingen bebis :( Sov lugnt hela natten förutom två toabesök. Vill ha min bebis här nuuu! Så jag slipper sitta inne hel tiden. Och inne sitter jag för att man vet ju aldrig när vattnet får för sig att gå, eller när värkarna bara kommer hux flux eller om jag går ut någonstans och inte orkar gå tillbaka för att bebis ligger nere i ljumskarna. Nu är det 5 dagar kvar till BF. Och jag vill verkligen inte gå över tiden. Är så himla osmidig nu och har 0 ork! Man tyckte ju att i går när det var internationella kvinnodagen, att det hade varit en bra dag att födas på. Men Alma delar tydligen inte sina föräldrars åsikter.


Magen, Alma-Isadora har numera blivit omdöpt till bulan =)  Ni förstår nog varför....


Emelie

naaaww Bulan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: