SKRIVET: 2011-03-18, kl 13:58:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

:( tröttnat på bulan nu

Nooo. Ingen bebis, inga värkar. NADA! Går fortfarande omkring som en pingvin med min jätte bula.  I går hotade jag mitt barn för första och sista gången. Sa till henne att om hon inte tänkte komma ut nu så får hon sova i akvariumet tillsammans med fiskarna när hon väl kommit till världen.

Sen fick jag dåligt samvete och försökte smöra lite. Sa till henne att om hon är så snäll och kommer nu, ska hon få allt hon pekar på, i resten av sitt liv! Det fungerade inte heller (tur det kanske)

1 mars: Jag

6 mars: Jonna

7 mars: Tessan

9 mars: Maria

10 mars: Cerese

11 Mars: Andreas

12 Mars: Caroline

13 mars: Emelie, Sara och Kamran (4 timmar kvar)

14 mars: BERÄKNAD FÖDELSE

16 Mars: Micke och Marika

17 mars: Malin

20 mars: Yara

22 mars: Mamma

24 mars: bedömmning (förhoppningsvis igångsättning)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: