SKRIVET: 2011-03-14, kl 19:54:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Beräknad födsel!

... Men inget barn.

Var hos barnmorskan i morse. Hon kände och klämde på mig som vanligt. Sen skulle hon kolla om huvudet hade sjunkit ner sen sa hon "Är du säker på att du inte har ett huvud som tittar ut?" haha. Dvs hon ligger jättelångt ner och barnmorskan sa att det kan bli när som helst nu =)

När vi kom hem satte Ralle in barnstolen i bilen och packade sina saker, jag har ju varit färdig med mig och bebis packning i flera veckor nu =) Så nu är det bara att hoppa in i bilen om det skulle bli bebis i natt. Vilket vi båda hoppas på. Både jag och ralle är bra trötta på bulan nu!


Nu väntar jag på att En unge i minuten ska börja. Ska skära upp lite kiwi först! Kan alla bara hålla tummarna att bebis kommer ut i natt??


Jonna

Jag håller tummarna! Puss



PUBLICERAT: 2011-03-14, 20:18:53 | URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com
Cerese

Håller alla tummar jag kan, nu tycker nog vi alla att det är på tiden att bebis tittar ut! :) Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: