SKRIVET: 2011-03-23, kl 08:54:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

inget är som väntans tider..

Jaha.. ingen bebis nu heller. I dag ska jag plocka ögonbrynen. I går målade jag naglarna. Så ser mina givande dagar ut nuför tiden. fast mellan 10.25-11.15 är det våra bästa år och 13.30-14.30 är det cityakuten.

Nej men seriöst i går dammsög jag soffan, tog bort alla kuddar och damsög botten och alla kuddar. Det kan jag tipsa om att man borde göra oftare. Det var äckligt skitigt! putsade fönster, hängde två maskiner tvätt, putsade rent alla speglar i huset och dammsög som en tok. Men det är inget som sätter fart på den j*vla förlossningen. Maria och Emil som har BF sista mars har åkt in nu med värkar :( Nu är det bara jag kvar i från föräldrargruppen. Jag som var ibland dom första... :( I morgon ska vi på bedömning. Men jag blir väl hemskickad eftersom jag inte haft några som helst värkar.

Nu ska jag lägga mig på soffan och vara grinig! Det får man när man gått över tiden med 9 dagar! Det är alla kvinnors rätt tycker jag!


Maria

Men nu så är hon här; Alma Isadora!!! Ett stort stort grattis än en gång till er våra fina vänner. Hoppas vi snart får träffa den lilla prinsessan (och er)! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: