SKRIVET: 2011-03-22, kl 09:27:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

BF+8

Det här uttrycket att "inget är som väntans tider" har fått en helt annan betydelse för mig nu. 8 dagar efter beräknad födsel sitter jag fortfarande hemma och mår bra. Låter konstigt men jag längtar efter den dagen jag får smärtor i magen och har så ont att jag knappt kan stå upp! När den dagen kommer kommer jag att bli glad. Jag ska föda barn med ett leende på läpparna!

I dag blir det till att läsa reklamen som kom i går, måla naglarna och bädda rent i alla sängar. Sen är jag nog helt slut för att orka göra någonting.


Jag har beställt kläder från HM bla en vår-jacka. Så nu är Alma väldigt välkommen ut, och våren är mer än välkommen! vill gå runt med min nya jacka och dra barnvagn! Det här kommer att bli ett underbart år känner jag på mig.


Hitills har vi planerat följande i vår och sommar:
Tatueringsmässa i Norrköping
Stand up på amazon med grillning hos oss innan
Skara sommarland med maria/farshid, vi, (och alla barnen) och övriga som vill åka med!
En resa till Adlen och Kam med alla ungar och gå på Grönan! (fast dom vet nog inte det än :))
En namncermoni för Alma
Förhopningsvis en ullared resa
Mini-semester till stugan och bara sola, bada och grilla!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: