SKRIVET: 2011-03-29, kl 12:02:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Alma-Isadora Laura Escobar Carnesten

Nu är hon äntligen här! 41 veckor, 4 dagar och 20 timmar förlossningsarbete tog det. Men nu är hon ute! Världens sötaste lilla flicka.



Alma-Isadora Laura Escobar Carnesten men hon mest under namnet skruttan :)


Har även börjat kissa/svettas ut all vätska i kroppen nu, vilket känns kanon. Mina händer är snart tillbaka i sin vanliga form! Det märks på vågen också, Allt som allt gick jag upp 25Kg. Vägde 90 prick inne på förlossningen och innan jag vart gravid 65Kg. Fem dagar senare har jag gått ner 10kg så det känns helt OK. Bild regn och förlossnings berälse kommer snart. NU ska det ätas IGEN!


Pauline

Grattis till eran lilla dotter =)



PUBLICERAT: 2011-03-30, 09:33:54 | URL: http://paulinesvensson.blogg.se/
MaryCaroline

Stort grattis till lillflickan! :) Tyckte jag såg Ralle på stan idag med vagnen och hunden :)



PUBLICERAT: 2011-04-01, 18:04:26 | URL: http://marycaroline.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: