SKRIVET: 2011-03-13, kl 20:07:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

dagen innan BF

1 mars: Jag

6 mars: Jonna

7 mars: Tessan

9 mars: Maria

10 mars: Cerese

11 Mars: Andreas

12 Mars: Caroline

13 mars: Emelie, Sara och Kamran (4 timmar kvar)

14 mars: BERÄKNAD FÖDELSE

16 Mars: Micke och Marika

17 mars: Malin

20 mars: Yara


I dag fick jag min första värk i bilen på väg hem från Katrineholm. Oh my säger jag bara. Jag borde ha kommit på och kört en profylax andning men i stället höll jag andan, blev tok röd i ansiktet och nu sitter jag här med en sprängande huvudvärk! Både jag och Ralle hoppades att det skulle komma flera med nu sex timmar senare. Nada!

I går var jag på barnloppis med mamma. Vi storfyndade. Handlade babygym, babysitter, skor, klänning, stumpbyxor, body, kudde, täck, spjälsängsskydd och ett par kortbyxor med spets. Och jag brände bara 380 kr! Loppisar är mitt nya intresse! Det mesta var med prislapparna kvar! Underbart!

I morgon går vi in i vecka 40! Alltså hela graviditen är gjord nu. I morgon bitti ska jag till barnmorskan igen. Jag som inte alls trodde att jag skulle gå över tiden! Hoppas hon kommer i morgon.

Nu är det solsidan!


emelie

fan va nice med massa fynd. Där gick även min trisslott i graven:( får man gissa nytt datum?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: