SKRIVET: 2011-03-03, kl 13:14:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gissa datum...

 1 mars: Jag

6 mars: Jonna

7 mars: Tessan

10 mars: Cerese

11 Mars: Andreas

13 mars: Emelie och sara

14 mars: BERÄKNAD FÖDELSE

17 mars: Malin

20 mars: Yara


Det gick inge vidare för min iaf. Men som jag sagt hela tiden: Blir chockad om jag går över tiden..


Jonna

Bra att du tog åt dig av piken hehehe! Jag gissar på 6:e mars, alltså söndag. Vad vinner man? skratt



Hoppas att hon kommer snart och att förlossningen går bra, du kommer fixa det! Har tänkt massor på dig, och det fortsätter jag med. Jag och Naomi håller tummarna!



Love you!! Puss



PUBLICERAT: 2011-03-03, 20:56:31 | URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com
MaryCaroline

Passar på att gissa på 12:e mars :)



PUBLICERAT: 2011-03-05, 13:28:59 | URL: http://marycaroline.blogg.se/
Emelie

Jonna om Lina skulle få för sig att komma till skott idag så vinner du en trisslott:) Själv gissar jag på den 13:e



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: