SKRIVET: 2011-01-10, kl 10:30:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Why?

Varför ljuger folk för gravida? I går när jag stod i kö på på willys efter jobbet, kom det fram en dam som frågade hur lång tid jag hade kvar i graviditeten. Lite halv chockad svarade jag ca 8 v. Då sa hon, "du ser helt underbar ut. Du är jättefin. Lycka till" Jag blev självklart jätteglad över hennes fina kommentar. Sen kom jag hem och kollade mig i spegeln. Jag hade pprecis varit på jobbet så jag hade mina smutsiga jobb-mysbyxor storlek XXL (för att kunna börja mig på jobbet) Mammas gamla bruna skidjacka storlek XL, ett par gamla urblekta rosa kängor och en sne toffs i det otroliga skitiga håret. Eller hur att hon tyckte jag var fin?!... Damen på Willys måste ha trott att jag kom fram psyket och ville bara se till att jag var på bra humör och inte skulle slå sönder hela affären.

Tack för det!

Nu ska jag göra mig fin, för nu ska det åkas och fotas i studio.


Therese

Haha! du är fin, men jag förstår precis hur du känner dig. Man känner sig bara allmänt ofräch + stor! Lägg upp lite mer mag-bilder sen! kram


Adlen

F*ck u! DU E VISST VACKER! JAG LJUGER INTE!!!



Du e vackrast i världen i mina ögon just nu, även om du skulle ha dina smutsiga jobb-mysbyxor storlek XXL, din mammas gamla bruna skidjacka storlek XL, ett par gamla urblekta rosa kängor och en sne toffs i ditt skitiga hår!!! FÖRSTÅÅÅ! :D



PUBLICERAT: 2011-01-10, 19:55:37 | URL: http://adlen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: