SKRIVET: 2011-01-26, kl 14:10:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vill-ha-begär!

Längtar så mycket till våren nu! Sitter och drömmer mig bort bland vårkläderna på HM.com Fastnade för en randig korall färgad topp. Tänk till ljusa jeans och vita sneakers. I love! Så fort bebis kommit så ska jag beställa tid för klippning och blondera slingor i mitt tråkiga hår, sen färga ögonfransarna. Mamma-uppfräschning! Mycket välbehövligt kan jag tänka mig!




Adlen

Åhh vad härligt med en mamma uppfräschning! De e du verkligen värd! Ja bara går och väntar på fröken Alma-Isadora nu! AH! Ja vet faktiskt inte när ja hinner komma hem nu, ev. 11-12 feb men annars inte förrän 12-13 mars, håller du henne inne tills dess?! :D Lr hon kanske kommer tills jag kommer, åhhhhh!!! :D



PS. BLI INTE BLODGIVARE ÄN!! Du behöver all järn, blod, hb och allt vad du nu brukar ha brist på inför min guddotters ankomst! :p



PUBLICERAT: 2011-01-27, 11:13:43 | URL: http://adlen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: