SKRIVET: 2011-01-26, kl 14:04:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Shopping på gång

I morgon blir det shoppingdag!! Ska hämta ut en gratis babybox från babyproffsen också. Perfekt att man får det. Det skulle innehålla lite prover på diverse bebis saker och så får man en blöjhink. Det kan vara bra att ha. Någon som har en åsikt om blöjhinkar? 

Har även "köpt" ett skötbord på blocket. En tjej som hade gjort om en ikeas tråkiga (och billiga) "snigel" skötbord. Målat om det i svart och gjort fina korgar som står på hyllplanet under. Där tänkte jag ha Almas kläder och så i morgon ska jag köpa korgar som man kan hänga fast på skötbordet där man kan ha salvor och sånt. Vi har en stor hylla på väggen i badrummet där ska jag ha blöjor. Allt planerat in i minsta detalj! Det här måste vara det bästa med att vara gravid. All planering och alla inköp =)


Lättsam förvaringskorgar till skötbord. 69kr på Ikea! som hittat ju! Ska även köpa en vit tavellist, eftersom jag önskar mig vita ramar i olika storlekar som jag kommer att framkalla bilder till senare. 115cm för 139kr. Sounds goood! Så det blir alltså Ikea och eskilstuna i morgon med min favorit Emelie, såå jag längtar!

Kan man byta en sak på ikea, om man inte öppnat förpackningen, fast man inte har kvittot kvar? Har köpt påslakan set som jag inte vill ha längre...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: