SKRIVET: 2011-01-07, kl 19:17:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

foglossning - Värre än mensvärk!

Så här ser din graviditet ut

Beräknat förlossningsdatum: 2011-03-14
Barnet blev till omkring: 2010-06-21
Du är i vecka: 31
Du är i månad:
7
Antal graviditetsveckor och dagar: 30 veckor 4 dagar
Antal dagar kvar till förlossningen: 66
(källa:Libero.se)

Usch, allt är jobbigt nu. Man är så stor och klumpig, fast jag inte har gått upp så mycket. Om man kollar viktkurvan så ska jag ha gått upp 10-12kg nu, men jag ligger på 8,5kg. Men ändå så jobbigt! Min foglossning har blivit värre också tyvärr. I går behövde jag hjälp att komma upp ur soffan. Känns inte så lovande med tanke på att det är 66 dagar kvar. Har gjort mitt schema för februari nu, och det blir ett mycket lugnare tempo. Jobbar bara 13 dagar fram till 1 mars när jag planerar att ta min mamma-ledighet.

Min älskade Adlen tog lite fina bilder på mig och tjockis-magen på nyår, blev så inspererad att på måndag ska magen fotas i studio. Det ska bli jättekul. Blir nog många svartvita bilder eftersom jag är så blek =) Synd att inte gubben kan vara med. Hade nog blivit fina bilder med hans tatuerade armar runt min tjockis-mage. Vem vet, vi kanske hinner med en till fotosession. Fotograf är Emelie Franzén



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: