SKRIVET: 2011-01-04, kl 19:59:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dags att boa!

I dag har jag och min snälla Emilie varit och köpt en spjälsäng. Känns jätteskönt att ha det gjort. Läste att om man är i vecka 31 börjar man boa. Fixa i ordning inför att barnet kommer och bädda säng och röra rent vagn och förbereda allt. Och jag tror att det stämmer riktigt bra. Jag (och Ralle) har kollat ut en tapet som ska sitta i bebisrummet, vi har tagit ner vagnen som jag ska göra rent i morgon, nu har vi en frächare spjälsäng och i går var vi och handlade en massa kläder, mössor och hello kitty tossor i storlek 12 =) Så himla söta!

Jag har en vän som bäddade sängen 2 ggr/dag fram till att bebisen kom, det kallar jag att boa ordentligt =)
Tack snälla Niklas för att jag fick låna Emilie, och tack Emilie för att du svek din karl för mig!




Så här ska mitt barn växa up. Mycket skratt och mycket kärlek!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: