SKRIVET: 2011-01-17, kl 20:13:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Återbesök hos barnmorska

Oj vad tiden går. Vad hände med mina duktiga uppdateringar? Förra onsdagen blev jag stor, 24 år fyllde jag. Det firades med familjen. har även firat med vännerna.

I helgen var det vip kväll på amazon som gällde, också jätte trevligt. Jättebra musik var det och fullt på dansgolvet. Jag stod längst fram vid scenen i trappen så ingen skulle knuffa mig så tjockismagen blev platt =)

Annars så har vi varit på återbesök hos barnmorskan. Lill-tösen har växt i kapp de "genomsnittligt stora" bebisarna nu och mår alldeles utmärkt. Hon har vänt på sig neråt nu också, och trycker på när man stressar upp sig lite. Ska dock tillbaka i morgon bitti på ett fasteprov. Det gör man för att det kliar under mina fötter och i mina handflator och då tar man ett prov tidigt på morgonen innan frukost för att kolla så min lever mår bra.

På onsdag är det 2a delen av föräldrarutbildningen, och det ser jag fram emot. Då ska vi andas! Psykoprofylaxen är det som ska tränas in.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: