SKRIVET: 2011-01-08, kl 21:21:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ännu en bild gravid v 30



Har fått så mycket fina kommentarer ang min mage så jag bjuder på en bild till. Det är svårt att känna sig fin när man vet hur tjock, klumpig och allmänt osmidig man är.

Har föresten inte fått bristningar än, vilket jag hoppas att jag kanske slipper. Håller på och letar efter påslakan set till spjälsängen. Vill ha fina lakan fast alla säger att vilka som helst duger för att de kommer att bajsas/kissas/kräkas ner, men jag vill köpa fina sängkläder till Alma-Isadora i alla fall. Har tvättat vagnen nu också och i morgon ska jag sätta i hop alla dessa olika tygbitar igen, så det formas till en vagn. Jag har aldrig varit bra på pussel... Vi får väl se vad det blir. Vem vet, vi kanske får åka och köpa en ny vagn nästa helg =)

På ondag fyller jag år!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: