SKRIVET: 2011-01-17, kl 20:21:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Amnings BH

Nästa torsdag ska jag träffa min goda vän Jonna. Vi ska gå i bebis affärer och prata känsor =) Jag har skrivit en liten lista på sånt som jag måste inhandla. Bla amnings BHar! Är så svullen överallt just nu så det behövs verkligen. Har fått tips på att man ska kunna öpnna behån med en hand, det ska inte vara några byglar i och det ska finnas plats för inlägg (nej, inte silikon inlägg. Läckage skydd) Sen bak på ryggen ska de vara ganska breda för att det vara stabilt och skönt. Ska även köpa amningslinnen som tydligen ska vara skönt att ha.

Sorry alla som inte vill veta om amnings Bh-ar. Men ni kanske lärde er lite ändå =)

Beräknat förlossningsdatum: 2011-03-14
Barnet blev till omkring: 2010-06-21
Du är i vecka: 33
Du är i månad:
8
Antal graviditetsveckor och dagar: 32 veckor 0 dagar
Antal dagar kvar till förlossningen: 56

Yeeey, äntligen månad 8! Nu längtar jag efter min lilla Alma-Isadora! (även vara ledig en längre tid ska bli skönt, men konstigt) Det här kan man räkna ut på libero.se under fliken "vänta barn" sen "när kommer bebisen"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: