SKRIVET: 2011-02-24, kl 20:35:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min babyshower!

Här kommer lite bilder från min babyshower som älskade Emilie styrt upp. Helt överaskad blev jag =) Fick massa fina presenter till både mig och bebis! Det bjöds på pajer och sallad, och chokladpudding som serverades ur blöja!
massa roliga lekar och frågesport vart det också! Tack alla tjejer (och mamma) som var med!!  

  


MaryCaroline

Chokladpudding i blöja? Haha, vilken grej! :)



PUBLICERAT: 2011-02-25, 15:39:03 | URL: http://marycaroline.blogg.se/
Negern

haha det var bara roligt:) Lina du stavar fortfarande fel. Allvarligt! E M E L I E ska det vara så svårt?


Lina

SV: Haha.. jag lär mig aldrig! Det roliga är ju att jag heter EMELIE i andra namn... Haha totalt värdelös =) Jag ringer dig i morgon inför mitt lönesamtal!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: