SKRIVET: 2011-02-07, kl 13:45:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hej v 35

Hej gravid vecka 35!


Var sjukgymnasten i dag och kom hem med övningar till min stackars hand. Besöket slutade även med en lindad hand som jag MÅSTE ha varje dag fram tills jag föder, annars kan problemet kvarstå efter födseln.


Ska försöka få med gubben till Ikea snart. Han kommer få köra mig i rullstol för nu är det tungt att gå! Måste köpa madrass, täcke, kudde och spjälsängsskydd. Vill även ha en hello kitty mobil att hänga ovanför sängen. Och någon vagn leksak. Fast det kan man ju köpa sen =)

 

haha.. helt klotrund mage.. Ser ut som om jag håller på och spricker, men det är sömmen på mamma-tröjan som är fram HM. (En klar favorit) och stackars handen. Man kan se hur svullen jag är om händerna. Lill-fingret hänger inte med längre =)


Andreas

... tjockis.


Lina

SV: Tyvärr får jag nog lov att hålla med dig...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: