SKRIVET: 2011-02-03, kl 08:19:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Föräldrargrupp dag 4

Sitter och dricker oboy, äter leverpastej mackor, och lyssnar på septemers/petters- baksmälla. Kan morgonen börja bättre? Ska snart åka till Etuna eftersom Santos ska gå på tassikyr. Han kommer att bli så fin!

I går var på sista föräldrargruppen. Så nu ska jag tydligen vara fullärd =) Det har varit jättekul faktiskt. Vi hade en jättebra grupp. Ska bli kul att gå på återträffen och träffa alla bebisar sen. Det skulle bli runt den 4 maj. Kan iallafall rekomendera alla först-gångs-mammor att gå på en sån här utbilodning. Man lär sig faktiskt mycket. I går pratade vi om det hemska spädbarnsdöden.. Usch! Men det finns mycket man kan göra för att förhindra det. Jag har även börjat planera lite inför förlossningen. Kan berätta om mina planer i ett annat inlägg. Vet att det är några som är nyfikna på vad jag har för planer =)


I dag ska jag lägga ut lite saker på blocket. Måste rensa upp lite hemma känns det som. Bla ska jag rensa bland mina skor :( Känns mindre kul....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: