SKRIVET: 2011-02-09, kl 13:59:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

bebis prat igen

Therese fick barn för tidigt, hon skulle ha barn nyårsafton hon fick en Emil den 17/12. Lina och Mattias skulle ha barn den 9 mars och fick en Nova den 2/2. Jens och Anna skulle ha barn 26/2 och fick en Algot den 7/2. Nu måste det väl vara min tur snart? Men, jag får väl snällt gå över tiden. Har inte haft en enda förvärk eller sammandragning.

Har i alla fall börjat räkna ner mina arbetsdagar, ska gå på föräldrar ledighet den 1mars. Men jag har lagt in 2 semesterdagar (lördagar) pga av mina händer. Kan inte jobba så långa pass längre (8-20.) Så det blir som om jag går på ledigt den 22 februari! Har samanlagt 8 arbetspass, varav ett är ett möte. så sju arbetspass kvar. Känns jätte konstigt. Sen ska jag gå hemma och städa, putsa fönster och springa upp och ner i trappen. Allt för att få i gång förlossningen =)


Ska träffa Jonna nästa onsdag! Suuuper mysigt! Till Etuna för lunch och shopping till våra döttrar!!


adlen

Ja saknar diiiiig/er!



PUBLICERAT: 2011-02-10, 21:12:54 | URL: http://adlen.blogg.se/
Jonna

Hihihi "våra döttrar"! Love it! Tänk vad kul, vilja roliga playdates vi ska ha sen :) Ses på ons! Puss



PUBLICERAT: 2011-02-11, 15:28:26 | URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: