SKRIVET: 2011-02-04, kl 12:44:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

Barnvagn, babyskydd - Klart!

Idag ska jag och min älskling åka i väg till Nyköping och kolla på det omtalade stadium outlet. Jag hoppas att det kan finnas några skor i min storlek. Mina fötter är ju svullna och jag kan nästan bara ha mina svarta Cirka skor, och dom läcker :(

Fick veta att Lina och Mattias i våran föräldrar grupp fick en liten flicka i onsdags. Vi tyckte att hon sprang på toa lite ofta.. Hahaa.. Grattis till dom! Men vad jag blir nervös nu. Dom skulle ha barn 9 mars dvs 5 dagar innan oss. Bäst att jag packar klart min BB väska nu.

 
Alma-Isadoras vagn färdig bäddad. En Emmaljunga sport edition grön/svart


Vagnen är självklart bäddad med rosa/vit rutiga lakan som jag hade när jag var liten, som för övrig min mamma sytt (?!!) Och självklart en Hello kitty filt!


Här är babyskyddet, hennes transport hem från BB



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: