SKRIVET: 2010-10-22, kl 10:07:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Magbilder v19+5

Laban i magen mår bra och allt är som det ska. Men jag har fått en knopp navel.. Jag tycker att det är så fult! :( Va tvungen att ta ut min navel piercing redan i vecka 9 då jag började ha mamma byxor. Och inte nog med att min navel vart jätte tom och stor och ful så har det förvandlats till en knopp! USCH!

Bjuder på de första magbilderna tagna i dag v 19+5. Det var lite svårt att ta kort så sin egen mage med webcam. Men man ser iaf att jag är FET.
Och nej Andreas, SÅ fet va jag inte innan... Jag kännner dig ganska bra, så jag kommenterar din kommentar innan du ens hinner säga den =)


Andreas

Vadå?? Jag sa inget!!



...tjockis.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: