SKRIVET: 2010-10-19, kl 07:49:23 | PUBLICERAT I: Allmänt

19 OKT

I dag ska jag träffa Jonna i Eskilstuna. Vi ska gå och äta sushi (tror jag) självklart beställer jag mama-sushi som är utan rå fisk, eftersom man inte ska äta det när man är gravid.

Ska ta en sväng förbi HM och kolla efter en fin klänning som jag kan ha när Angela fyller... 20? 25? eller var det 30? haha... Behöver även ha något fint på mig för vi ska på dop också, sen är det jul och nyår. Kanske kolla lite på bebis kläder också =) Jag har faktiskt inte handlat några kläder än. Vi har däremot köpt en bilskol (4 mån-13kg) en spjälsäng, en bebis bok som man ska fylla i massa roliga frågor. Det är nog det enda. Men det är svårt att stå emot =)

I dag kommer bror Mattias och spacklar vårat kök. Vi har renoverat hela övervåningen och det är klart! vi har rivit en vägg i käket och köpt nytt kök och nya vitvaror eller ja, svart varor (dom är ju svarta) Sen ska vi börja med övervåningen igen och bygga en vägg så vi får ett till rum. Sen blir det hallen som vi började med i februari, och tog en lååång pause med.

Nu ska jag köra barn till skolan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: