SKRIVET: 2010-11-07, kl 20:25:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tidig morgon

I morgon bitti eller i natt för den som tycker det (04.30) åker jag med min jobbarkompis Monica på en bussresa till Ullared. Det ska bli kul att åka dit igen! Den här gången ska de inhandlas lite julklappar, födelsedags presenter och adventljusstakar! Måste köpa strumpor till mig också, har hål i varenda strumpa jag äger. Kan man skylla det också på graviditeten?

Tror ni att jag kommer kunna låta bli att handla till Bebben? I morgon går vi in i vecka 22 föresten, spännande!


MaryCaroline

Sv: Hihi, nej :) Är kanske snarare förvånad att ni inte fått barn tidigare :P Trodde ni skulle det för länge sen, haha. Så det har man väl i stort sett mer eller mindre väntat på :) Min tur? Haha, ja vi får väl se :) Det krävs ju två för det ;) Lite svårt när jag är här och mannen min inte är det...



PUBLICERAT: 2010-11-08, 12:38:13 | URL: http://marycaroline.blogg.se/
MaryCaroline

Sv: Ja, det gjorde ni nog rätt i faktiskt :) Man ska ju inte stressa heller :) Jo, men han måste ha tillståndet innan han kommer hit igen. Han har ansökt om arbetstillstånd nu, vi får snart beskedet. Får han det inte får vi ansöka på anknytning. Flytta ner? Nja, jag har varit där och jag saknar dem allihop väldigt mycket, men att bo där vet jag väl inte, haha. Men vad ska man göra om ingenting går? Finns fler tjejer i liknande situationer i Sverige och de vet inte heller vad de ska göra.



Köpte du nåt skoj på Ullared? :)



PUBLICERAT: 2010-11-13, 10:47:38 | URL: http://marycaroline.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: