SKRIVET: 2010-11-25, kl 09:10:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Slösurf och bebiskläder



Är ledig i dag, ligger på soffan och slösurfar, konstigt att man alltid halkar in på bebis kläder. Hittade det här som jag skulle vilja handla. från babyshop.se.

Funderar på att åka till k-holm i dag och köpa en bänk till hallen som man kan gömma alla mössor och vantar i. Som annars ligger överallt i huset. Så får det bli!


Negern

Nu får du lugna dig lite med kläderna. Annars kommer jag hålla med Ralle på den fronten och det vill du väl inte. Fast I LOVE the shoes, LOVE!


Lina

SV: Jag har inte handlat. När man surfar runt så kommer man väldigt lätt in på bebiskläder. Konstigt. Men jag älskar också skorna! Och byxorna little frank bodyn. Men jag ska inte handla mer, förutom några bodysar.. Tror jag... =)



Följer du med och handlar på mellandagsrean? hehe..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: