SKRIVET: 2010-11-24, kl 20:18:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mina fina vänner!

Nu ska jag ägna ett inlägg till min fina vän Emilie. Hon är mig en trogen läsare och går på allt som jag skriver. Vilket jag tycker om. Hon tjatar alltid och jämt på mig om uppdateringar. Nu kommer det en! Det är itne så lätt att googla på Emilie Franzen och hitta en bild. Men datakunig som jag är hittade jag en till slut. Förlåt om fotografen blir ledsen nu, men det kan inte hjälpas när vi piggar upp en sån fin vän som Emilie! Puss på dig!



Jag vill även ägna en del av detta inlägg till min barndomsvän Maria. Som i söndags kom till mitt jobb med hemmagjord chokladmousse! Inte vilken som helst utan med bailysmak! (stavas det så?!) Passar alla gravida som inte får dricka likören + att det var choklad, jag menar, alla gillar väl choklad? Hursom helst så var det kanon gott! Tack Maria. Min bebis tackade också =) På tal om det fick hon se min tjokismage och reaktionen blev "OJ" inte riktigt vad jag väntade mig.... Jag är med andra ord TJOCK! =)



Negern

oj vad glad jag blev. Du är fin du med även om du är tjock:) Fotografen är jag så ingen skada skedd. Nu är det bara bilden på sig som saknas. Haha ofta du blir glad för brösten, du är så tokig Lina...


Andreas

Det är ju det jag har sagt hela tiden!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: