SKRIVET: 2010-11-29, kl 10:32:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

barnmorskemottagning och piercingar

I helgen har vi byggt ett rum. Inte jag dock, pappa och Ralle. Dom har varit så duktiga. I kväll blir sista justeringarna på väggen, sen ska det spacklas! Vi var på dop i går också. Det gick bra, Det var lilla Malte som skulle få sitt namn. Tror det var Carl Olof Malte.

I dag ska jag till barnmorskan igen. Dom ska ta blodsocker, väga mig och mäta magen. Hoppas på att få ett moderskapsintyg. Känns konstigt att man måste intyga att man är gravid. Jag menar; det syns ju? Har försökt sätta mig in i allt som har med försäkringskassan att göra också, det är inte lätt!

Jag har blivit tillsag att jag ska beskriva mer hur jag mår. Jag mår bra! jättebra faktiskt. Känns fortfarande väldigt overkligt att man har en liten människa som lever inuti min mage. Jag blir jätteglad varje gång bebben sparkar, men samtidigt rädd. Man känner liksom om det är en fot eller större som ett huvud eller en bebis rumpa =) Jätte konstigt. Min halsbränna har blivit bättre eftersom jag dricker mer mjölk, det hjälper faktiskt med både fil och vanlig mjölk.

Den 11/12 ska jag och min älskling till stockholm och ha en hel dag. Vi ska kolla lite julklappar sen ska jag göra en återcheck på mina nya skönheter i min piercing samling. (som jag nog inte visat i bloggen förut). Vi hoppas kunna möta upp Adlen och Kamran. Och kanske Jonna och Mathias, vi borde samlas till lunch allihopa! Guuuud så mysigt det skulle vara!

 Mina dermal anchors :)


Jonna

Jobbar natten till den 11:e, och sen har jag lite ärenden i Etuna men jag är tillbaka i Sthlm på eftermiddagen! Kan vi inte träffas för middag då? :-) PUSS!



PUBLICERAT: 2010-11-29, 16:50:44 | URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: