SKRIVET: 2010-12-26, kl 19:34:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

v 29

Har köpt dom söta byxorna från lydmyr of sweden. Tänk att dom säljer dom kläderna på lager 157! Byxorna kostade 90kr i stället för 199. Och en body i samma märke för 80kr i stället för 189.Det kallas jag kap!
Jonna, kom till mig så åker vi och shoppar på lager. För min älskade Jonna ska bli mamma i juli!!

I morgon har jag tagit semester, ska åka och kolla på bebiskläder på mellandagsrean. Ralle tycker väl att jag är helknäpp, men det är bara 78 dagar kvar. Och i veckan kollade jag "på liv och död" på kanal 4+ tror jag. Då var det en bebis som föddes i v 26 och överlevde. ¨Vi går in i vecka 29 i morgon och då kan det ju börja hända massa saker. Ska börja handla lite mer saker som bebisen behöver. Vill inte stå där sen och inte vara förbered.

 

God fortsättning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: