SKRIVET: 2010-12-08, kl 19:56:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Uppdatering v26

I måndags gick vi in i vecka 26. Det känns fortfarande lite overkligt att jag snart ska få en liten bebis att pyssla om. Jag mår fortfarande helt okej! Har ont i ryggen (foglossningen) på kvällarna, men man vänjer sig konstigt nog med det också. Sen har jag fortfarande hemsk halsbränna men jag dricker min mjölk morgon och kväll och jag får för mig att det faktiskt hjälper. Känner mig annars sjukt osmidig, ex så tar magen emot när jag ska knyta skorna.

Det som känns allra bäst är att det har gått så lång tid nu, så att om något skulle hända (peppar,peppar) så har bebben 70% chans att överleva. Det känns heelt underbart


Negern

wow Lina det är faktiskt ganska konstigt. Jag kommer ihåg när vi följde en annan blogg och oj vad det känndes som lång tid. Det närmar sig. BTW i love kortet på hunden vilken jycke. Alltså var blir han till barnet? farbror, bror eller blir det liksom om timon och pumba (de är undrbara) slåt nasse och den där gula björnen i förliten tröja och inte att förglömma den stå åsnan med en töntig rosett på röva! Nej jag säger då det. Ner med monarkin och hit med min askatte pengar (ojoj det spåra här på slutet kännder jag)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: