SKRIVET: 2010-12-14, kl 11:45:01 | PUBLICERAT I: Allmänt

Magbilder v27+2

Här kommer dom efterlängtade magbilderna. Första bilden är mitt gravtest som jag gjortde den 15 juli. 27 veckor senare ser jag ut som om jag har ätit upp hela min familj. Har 13 veckor kvar. Skönt att börja kunna se ett slut på det här nu, känns inte alltför länge kvar nu.

 


Negern

fan va blek du är Lina:) Fick du ingen sol i sommras? Du vi måste fixa med bildtagningen så här kan det inte se ut. Älskar rosetten eller knuten du har på byxorna, den blir ett fint avslut på bilden när du tar i profil:) haha


Lina

SV: Jag låg i badkaret häromdagen då tänkte jag: vilken tur att jag har rosa badskum annars skulle jag nog inte se min kropp. Endast en äckel-navel :) Har även målat naglar nu för att veta vart jag slutar. Det är ju inte bra att sola när man är så fet som jag är, man kan få pigment fläckar och då är jag nog hellre fet.. eller ja, på ett ut kanske blek vs prickig? Haha.. En snopp i siden, det är inte alla som har =) Ska vi åka tillsammans i morgon till julmaten, så kan du säga till mig när det är dags att sluta äta =) Jag kan hämta dig? ÄÄhhh.. jag ringer i morgon!


Jonna

Fiiiin du är gumman!!! Love Love Love!



PUBLICERAT: 2010-12-15, 11:04:25 | URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com
MaryCaroline

Fin! :) Kul att se.



PUBLICERAT: 2011-01-01, 21:46:33 | URL: http://marycaroline.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: